.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. پیشنهاد غیر منتظره قلعه‌نویی به سرمربی سابق پرسپولیس؟
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.(ادامه)
دیپلمات سابق ایرانی: شاید فغانی به اعدام محکوم شود+ فیلم
(ادامه)
با حکم امیر سرتیپ آشتیانی، سردار سرتیپ «قریشی» به‌ عنوان جانشین جدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منصوب شد. جانشین جدید وزیر دفاع منصوب شد
با حکم امیر سرتیپ آشتیانی، سردار سرتیپ «قریشی» به‌ عنوان جانشین جدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منصوب شد.(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی، از محکوم شدن این رپر معترض به یک سال حبس، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار و مهارت دانش به اتهام «تبلیغ علیه نظام» خبر داد. توماج صالحی به زندان، ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار محکوم شد
امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی، از محکوم شدن این رپر معترض به یک سال حبس، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار و مهارت دانش به اتهام «تبلیغ علیه نظام» خبر داد.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. (ادامه)
وزیر ورزش و جوانان درگذشت نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز را تسلیت گفت. پیشکسوت کشتی و مدیر سابق ورزش کشور درگذشت
وزیر ورزش و جوانان درگذشت نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز را تسلیت گفت.(ادامه)
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
باشگاه استقلال به پرداخت ۵۰ میلیون تومان به یکی از مربیان سابق این باشگاه محکوم شد. استقلال محکوم شد
باشگاه استقلال به پرداخت ۵۰ میلیون تومان به یکی از مربیان سابق این باشگاه محکوم شد.(ادامه)
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند. فعالیت اراذل و اوباش ‌در فضای واقعی و مجازی
این روزها اراذل و اوباش هر جایی که فضایی برای خودنمایی داشته باشند جولان می‌دهند.(ادامه)
عکس / پیغام فوری عابدزاده به پرسپولیس؛ نگران دروازه نباشید پسر من هست!
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای سرخ ها در خصوص جانشینی بیرانوند پیغام فرستاد.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند. پیشنهاد جنجالی برای احمدرضا و امیر عابدزاده خبرساز شد
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند.(ادامه)
شمال نیوز:

مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد. جزئیات جدید از مرگ دردناک فوتبالیست جوان مازندرانی از زبان مربی‌اش/ زیر شکم او پاره بود!
شمال نیوز: مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد.(ادامه)
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد. قالیباف کناره گیری کرد؟
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده بود، در توییتی خود را خبرنگار صداوسیما خواند و برای دولت آرزوی موفقیت کرد.(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی یازده ستاره
(ادامه)
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد. قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی نزدیک‌تر شد
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود. سومین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.(ادامه)
وزیر خارجه گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است، از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد. آمریکا اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد
وزیر خارجه گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است، از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.(ادامه)
 رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید/ توصیه متفاوت آیت الله جوادی آملی
رییس مجلس شورای اسلامی که صبح دیروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به این شهر سفر کرده است با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد. (ادامه)
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود. گذر ساکت الهامی به نساجی افتاد
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.